25. helmikuuta 2023

Kurssiterveisiä ja palautteita

 


Työpajoja ja kursseja on mukava järjestää, sillä samanhenkisessä seurassa porukka jakaa aina omia kokemuksia ja vinkkejä tekniikoista ja työtavoista yhtä lailla kuin minä työpajojen ohjaajana. Jokainen oppii toisiltaan, ihan huippua!

Olen sitä mieltä, että jokainen voi oppia uusia kädentaitoja, kun vain innostuu asiasta ja haluaa oppia. Päämääränä kursseilla ei ole tehdä juuri samanlaista työtä kuin minä olen tehnyt. Jokaisen käsiala on omanlaisensa ja yhtä hyvä! Jos itse ei ole kädenjälkeensä tyytyväinen, voi hioa tekniikkaa haluamaansa suuntaan mielin määrin.

Palautteen saaminen kursseilta on tärkeää. Se ohjaa minua kehittämään toimintaa seuraaviin työpajoihin. Ohessa muutama palaute työpajoistani:

-Työpaja oli tosi ihana, ylitti omat odotukseni ja nautin! Makrame oli uutta, mutta käsityöt lähellä sydäntä. Susanna selvästi osaava ja kärsivällinen, hyvin lämmin. Kiitos!
-Tykkäsin kuin sain työn valmiiksi, vaikka onkin persoonallisen näköinen. Kannustava ja konkreettinen lopputulos. Kiitos!
-Sähköpostilla myöhemmin lähetetyt ohjeet olivat mainiot. Ne olisi ollut hyvä olla jo kurssilla.
-Työpaja oli palkitseva, konkreettinen ja toimiva! Aika oli hiukan nafti, olisi ollut kiva edistää työtä hieman rauhallisemmassa tahdissa ilman kiireen tuntua saada se lyhyessä ajassa valmiiksi.
-Suosittelen ehdottomasti tätä työpajaa! Oli ihana tapa viettää kavereiden kanssa iltaa rennosti, ja samalla syntyi nätit joululahjat kotiin vietäväksi. Ohjaus oli todella selkeää ja kannustavaa, ja kaikista käsitöistä tuli onnistuneita, vaikka aiempaa kokemusta ei ollut.
-Mukava juttu ja sai ajatuksen muualle. Opetus oli tehokasta ja yksilöllistä. En äkkiseltään löydä kehitettävää.

Kiitos kaikille, jotka ovat halunneet antaa palautetta työpajan jälkeen!  Ne kaikki ovat minulle merkityksellisiä!
                                     Nähdään jälleen työpajoissa, terkuin Suska.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti